Facebook'ta Avrupa'yı geçtik
Telekomdan bankacılığa Türk şirketleri Facebook ve Twitter gibi sanal pazarlama yöntemleriyle Avrupalı rakiplerine örnek oluyor
İSTİHDAM YARATIYOR
Sosyal ağların yeni mesleklerin doğmasına neden olduğunu da belirten eTohum'un kurucusu Burak Büyükdemir Türkiye'nin önünde önemli bir fırsatı kaçırdığına dikkat çekti. Büyükdemir sözlerine şöyle devam etti: "Arama motoru optimizasyonu, internet reklamlarını yönetmek, sosyal medyada müşteri iletişimi gibi yeni alanların çıktığını görmek mümkün. İnternetin filtre içine alınmaya çalışıldığı bu günlerde Türkiye'nin yabancı yatırımcılar gözündeki algılaması uzun yıllardır oluşturmaya çalıştığımızdan çok uzak. Üstelik desteklerin maliyetleri çok düşük."
Devlet kurumları ilgi göstermiyor
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül başta olmak üzere, bakanlar ve parti liderlerinin Twitter hesapları üzerinden gönderilen mesajlarla halkla ilişki kurarken, devlet kurumları sosyal ağları bilgilendirme amacıyla bile olsa kullanmıyor. Adı genelde internette yasaklama ve sansürle birlikte anılan Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu (BTK) Facebook veya Twitter üzerinden iletişim kurmayı tercih etmiyor.
İstanbul ve Ankara ilk 10 şehir arasında
Bilgisayar ekranına sadece Facebook sayfasına bakmak için açan kullanıcıların sayısı oldukça fazla. Türkiye Facebook kullanıcı sayısında en büyük 4'üncü ülke olurken 29.5 milyonluk rakamla dikkat çekiyor. Avea en çok sevilen marka sıralamasında ilk sırada yer alırken, Ülker ana markasıyla 1 milyon üye rakamını geçerken, alt markaları da yüzbinlerce üyeye sahip oldu.
EN SON HABERLER
- 1 İphone'dan üzücü haber
- 2 Dünyanın bilgisi Turkcell Akademi'de
- 3 Discovery II sürprizlerle yolda
- 4 TV'lerin ekranına kavis geldi
- 5 Fotoğrafını çek yolla, değerini öğren
- 6 CES 2014 teknoloji turu
- 7 Cep telefonlarında kıble şoku
- 8 Fransa'dan Google'a para cezası
- 9 App Store'dan milyar dolarlık ciro
- 10 Intel Smart Bowl geliyor