Giriş Tarihi: 28.6.2011

Reklamın Robin Hood'u adhood İngiltere'de

Adı ingiliz kahraman Robin Hood'dan esinlenen dijital reklam platformu adhood, sektörün kalbi İngiltere'ye çıkarma yapıyor

Türkiye'de Google'dan sonra en büyük dijital reklam platformu olan Adhood, yurtdışına açılıyor. Türkiye'de bir internet şirketi ilk kez batı Avrupa'da yatırıma soyunuyor. KOBİ'lere dijital iş platformu sağlamak üzere yola çıkan TürkTicaret. net'in girişimi AdHood dijital reklam konusunda medya kuruluşlarına, reklam verenlere ve ajanslara ölçülebilir raporlamalar sunuyor. Ayda ulaştığı 20 milyon kişi sayısı ile Türkiye'de Google'dan sonra en büyük dijital reklam platformu olan TürkTicaret.net'in girişimi Adhood, yurtdışına açılıyor. Dijital ortamda reklamveren ile yayıncıyı buluşturduklarını söyleyen TürkTicaret. Net Genel Müdürü Murat Yanıklar, "Logomuzdaki Robin Hood gibi reklamverenden alıp, yayıncıya veriyoruz. Google ve Facebook teknolojilerini sadece kullandırıyor. Bizse, teknolojimizi de veriyoruz. Biz diğer reklam platformları gibi sadece sonuçları değil teknolojimizi de paylaşıyoruz. Böylece reklam verenlere, medya kuruluşlarına ve ajanslara daha fazla değer sağlıyoruz" diye konuştu. "Bunun için reklamcılığın kalbi olan İngiltere'de deneyimlerimizi artırmak istiyoruz" diyen Yanıklar, "Bu konuda yaygın reklam bağlantılarına girmek birinci hedefimiz. Kurumsal çözümlerde kazanacağımız tecrübe önemli" dedi.
Web.tv herkese açık
Murat Yanıklar, satın aldıkları web.tv alan adı ile yapacaklarını şöyle özetledi: "Bireylerden kurumlara kadar herkes web.tv alan adını kullanıp kendi içeriğini ve kendi web TV'sini oluşturabilecek. İsteyen 24 saat canlı yayın da yapabilecek. Yaz sonunda başlayacağız. Şu ana kadar 120 bin kişiden talep geldi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.