Salı 15.11.2011 00:00
Son Güncelleme: Salı 15.11.2011 15:44

İnterneti kim, ne kadar kullanıyor?

Eylül ayı süresince, bir kişi ortalama İngiltere’de 35.6, Hollanda’da 33.4, Türkiye’de ise 32.2 saat interneti kullandı.

Türkler, internet kullanımında birçok Avrupalıyı geçti. Dijital ölçümleme şirketi comScore'e göre, Eylül itibariyle Avrupa'da internet kullanımında, Türkiye, ziyaret edilen sayfa sayısına göre ilk sırada, internette kalma süresinde 3. sırada, toplam ziyaretçi sayısında ise 6. sırada yer aldı.
Dijital ölçümleme kuruluşu ABD merkezli comScore verilerine göre, Eylül 2011'de Avrupa'da 373 bin 4 milyon kişi internete girdi ve bir kişinin ortalama internette kalma süresi 26.4 saat olarak belirlendi.
Vatan gazetesinin haberine göre; 19 ülkenin yer aldığı araştırmada, toplam ziyaretçi sayısında, Rusya 50 bin 810 kişi ile ilk sırada yer alırken, Almanya 50 bin 139, Fransa 42 bin 349, İngiltere 37 bin 197, İtalya 23 bin 748 kişi ile Rusya'yı takip etti. Türkiye ise, 23 bin 167 kişi ile 6. sırada yer aldı.
Eylül ayı süresince, bir kişi ortalama İngiltere'de 35.6, Hollanda'da 33.4, Türkiye'de ise 32.2 saat interneti kullandı.
Ziyaret edilen sayfa sayısına göre ise, 3 bin 807 ile Türkiye ilk sırada yer alırken, Türkiye'yi 3 bin 272 ile Fransa, 3 bin 303 ile Hollanda takip etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.