Perşembe 30.08.2012 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 30.08.2012 16:40

Google 30 Ağustos'u unuttu

Hazırladığı doodle'lar ile dünyaca ünlü sanatçı veya bilim adamlarının doğum günleri veya ölüm günlerini kullanıcılarına hatırlatan Google internet arama motoru, Ramazan Bayramı'nın ardından 30 Ağustos Zafer Bayramı için de doodle yapmaması dikkat çekti.

Dünya genelinde özel gün ve bayramlar hatta tanınmış kişiler için özel logolar hazırlayan google'ın iki önemli gün için doodle yapmaması ise tepkilere neden oldu. 2012 Londra Olimpiyatları için her gün ayrı ayrı doodle logosu yapan google, özel günler ve kişiler için de aynı şekilde logolar yaparak çeşitli günlerde kullanıcılara sürpriz yaparken, Türkiye'de yaklaşık 30 milyon kullanıcısı olan google'nin özel logo yapmaması sosyal paylaşım sitelerinde günün konusu oldu.

Ramazan Bayramı'na Sosyal medya ve birçok platformda kısa sürede tartışma konusu olan google'ın doodle logosu yapmaması, 30 Ağustos Zafer Bayramı'nda da yapılmamasının ardından yaşanan tartışmalar büyüyeceği gibi unutulmayacak gibi görünüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.