Pazar 17.03.2013 00:00

Google 500 bin kullanıcı kaybetti

Google’ın RSS haber takip sistemi Reader’ı 1 Temmuz’da sona erdireceğini açıklaması, bir diğer haber takip sisteminin üye sayısında patlama yaşanmasına neden oldu.

Web ve mobil tabanlı haber takip sistemi Feedly, 48 saat içinde 500 binden fazla Google Reader kullanıcısının hizmetlerini kullanmaya başladığını açıkladı.
Google'ın gözden çıkardığı Reader hizmeti, bir diğer marka için altın bir fırsata dönüştü. Çeşitli internet tarayıcılarının yanı sıra iOS ve Android mobil işletim sistemlerinde de kullanılan Feedly, üye sayısında patlama yaşadı.
Reader'ın ardından en büyük RSS haber takip sistemi alternatifi olarak beliren Feedly, aşırı talebi karşılamak için yeni sunucuları devreye soktuğunu ve bant genişliğini 10 kat artırdığını belirtti.
Feedly, Google Reader kullanıcılarının mevcut RSS listelerini kendi platformlarına aktarabileceklerini belirtti. Şirket, Redaer'ın sunduğu standart hizmetlerin yanı sıra, müşterilerini tatmin edecek birçok ek içerik de sunuyor.
Haberleri "Magazine" veya "Cards" tasarımları altında daha pratik okuyabilen Feedly kullanıcıları, açılış sayfalarını veya haberleri kendi beğenilerine göre düzenleyebilecek.
Feedly'e transfer olan Reader kullanıcılarının mevcut RSS listelerini aktarmaları için yapmaları gereken tek işlem, Feedly açık iken Google hesaplarını aktif etmeleri. Ancak bu işlemin 1 Temmuz'dan önce yapılması gerektiği unutulmamalı.
Kaynak: NTV

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.