Salı 26.03.2013 00:00

Evernote Almanya'da hafızayı güçlendirecek

Almanya’daki Deutsche Telekom müşterileri Evernote Premium’dan bir yıl boyunca ücretsiz yararlanacak

Deutsche Telekom ve Evernote bugün yeni gelişmeleri tetikleyecek stratejik ortaklıklarını duyurdu. Bugün bu ortaklığın ilk kısmı duyuruldu: Şirketler Almanya'daki tüm Deutsche Telekom müşterilerine 1 yıllık Evernote Premium hesabı verecek.
Bugünden itibaren, Deutsche Telekom müşterileri Evernote Premium ile (yıllık fiyatı 40€) daha güçlü bir deneyim yaşayacak. Evernote Premium teklifi önümüzdeki 18 ay boyunca, sabit hat, geniş bant ve mobil kullanıcıları dahil tüm Deutsche Telekom abonelerine sağlanacak.
Evernote, Deutsche Telekom müşterilerinin cep telefonlarını kullanarak notlar almasını, web sayfalarının istedikleri kısımlarını kaydetmesini, gazete yazılarının fotoğrafını kaydetmesini, yapılacaklar listesi hazırlamasını ve ses kaydı yapmasını sağlayacak. Premium hesaplar, kullanıcılara daha yüksek bir yükleme limiti, daha hızlı ve sağlıklı not araması, notlarına offline erişim ve daha fazla not paylaşma seçeneği veriyor.
Evernote, bu ortaklık duyurusu şerefine, mevcut Premium paketine yeni bir özellik daha ekledi. Deutsche Telekom müşterileri artık, kullanıcıların Microsoft Office, iWork ve OpenOffice ile oluşturdukları her tür belgeyi Evernote notları içinde aramasına olanak tanıyan 'Belge Arama'dan (Document Search) yararlanacak.
Evernote Premium, Deutsche Telekom'un Android telefonu olan mobil kullanıcılarınabir özellik de sunuyor: Video Notları. Video Notları ile kullanıcılar birkaç dakikalık videolar çekip Evernote hesaplarına kaydederek istedikleri zaman bunları görüntüleyebilecek ve paylaşabilecekler.
Evernote'un dünya çapındaki mevcut 50 milyon kullanıcısının 1,33 milyonu Almanya'da bulunuyor; dolayısıyla Almanya Evernote'un Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgesindeki en büyük ikinci pazarı. Deusche Telekom'un Almanya'daki müşteri tabanı 37 milyon mobil ve 22 milyonu aşkın sabit hat müşterisinden oluşuyor.
"Dünyanın en önemli Telekom şirketlerinden biri olan Deutsche Telekom'la kurduğumuz bu yeni ortaklığı duyurmak bizi çok heyecanlandırıyor," diye belirten Evernote CEO'su Phil Libin şöyle ekliyor: "Bu ortaklıkla, milyonlarca Deutsche Telekom abonesinin deneyimini, gittikleri her yerde onlar için önemli olan her şeyi kaydetme ve hatırlama becerisiyle zenginleştireceğiz."
İş Geliştirme ve Yatırım Bölümü Başkan Yardımcısı Heikki Makijarvi, "Deutsche Telekom'da yeniliklerin önünü açan ortaklıklara güveniyoruz. Hedefimiz mümkün olan en kolay erişimle son derece yenilikçi ve benzersiz hizmetler sunmak. Evernote'la yaptığımız işbirliği, iki şirketin müşterilere daha fazla yarar sağlamak için güçlerini birleştirmesinin bir örneği," diye belirtti.
Bu özel tekliften yararlanmak için, Deutsche Telekom müşterilerinin 25 Eylül 2014'e kadar www.telekom.de/evernote adresinde bir hizmet yükseltmesi yapması gerekiyor. Halihazırda Evernote Premium'u olan kullanıcılar da aynını yapıp, mevcut Evernote aboneliklerini ücretsiz olarak bir yıl uzatarak bu özel fırsattan yararlanabilir.
Deutsche Telekom ve Evernote, ortaklıklarını pekiştirmek için 5-7 Nisan'daki Berlin Hackathon için de güçlerini birleştirmeye karar verdi. Bu hafta sonu etkinliği geliştiriciler ve tasarımcıları Evernote'tan ve Deutsche Telekom'un geliştirici ekosistemi Developer Garden'dan API'leri kullanarak hızla yeni ürünlerin prototipini oluşturabilir. Etkinlik, Deutsche Telekom'un Winterfeldstrasse'deki yeni ortaklık ofisinde gerçekleştirilecek. Hackathon, bu iki şirketin geliştiriciler ve girişimcilerle ilişkilerini güçlendirmesine yardım edecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.