Pazartesi 23.09.2013 00:00

BlackBerry Messenger bekleyişi sürüyor

Kanadalı akıllı telefon üreticisi BlackBerry’nin belki de tarihindeki en başarılı hizmeti olan BlackBerry Messenger’ın (BBM) Androdi ve iOS platformanlarına sunulacağı tarih ertelendi. Uygulamanın bugün AppStore ve Google Play’e düşmesi bekleniyordu.

Blackberry'nin bir zamanlar klavyeli modelleriyle uygulama dünyasında tavan yapan hizmeti BlackBerry Messenger, iOS ve Android kullanıcılarını bir süre daha bekletecek. BlackBerry, her iki platformada bugün veya yarın sunulması beklenen uygulamanın çıkışının ertelendiğini duyurdu.
Yaşanan gecikmede, BBM'in resmi sunumdan önce sızdırılan Android versiyonunun neden olduğu düşünülüyor.
The Verge sitesinin haberine göre, BlackBerry şu ana kadar 1.1 milyon Android kullanıcısının indirdiği sızıntı versiyonla uğraşıyor. BlackBerry, sızıntı Android uygulamasının silineceğini, bu işlemin ardından dünyanın tüm bölgelerinde BBM'nin Android ve iOS'e sunulacağını açıkladı.
BBM'nin iOS versiyonu, bazı bölgelerde bugün kullanıma sunuldu.
BlackBerry, Mayıs ayında düzenlediği BlackBerry Live konferansında, BBM'nin iOS ve Android versiyonlarının yaz bitmeden sunulacağını açıklamıştı. Birçok gecikmeyle boğuşan BlackBerry'nin, en son 4500 kişiyi işten çıkaracağı öğrenilmişti. Kanadalı firmanın satılabileceği iddiaları teknoloji dünyasında dolanmaya devam ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.