Giriş Tarihi: 24.11.2013

Pil ömründe devrim

Gelecekte bilgisayarımızı saat ya da gözlük gibi taşıyacağız. Pil ömrü bir aya çıkarken, kendi tasarladığımız bilgisayarları kullanacağız

20 yıl sonra... İstanbul Beşiktaş'taki evinizde yeni yıl hazırlıkları yapıyorsunuz. Yeni bir bilgisayar almak için internetten sipariş verdiniz. Çarşı'daki 3 boyutlu yazıcıdan kendi tasarladığınız bilgisayarı alacaksınız. Tüm bunlar hayal değil. "Geleceğin bilgisayarları neye benzeyecek" diye soracak olursanız yanıtı şu olur: Pil sorunu kısmen azalacak. Ancak bulut hizmetlerine ve güvenliğe daha çok para ödeyeceğiz. Cihazlar daha kolay taşınacak, her şekle girecek ve daha az enerji tüketecek. Üstelik sipariş verirken nasıl bir bilgisayar istediğimizi de bildireceğiz.

KENDİN TASARLA

Motorola, geleceğin teknolojisine yatırım için müşterilerinin tasarladığı donanım parçaları için 3 boyutlu yazıcı çözümleri kullanmaya başlamayı planlıyor. Yazılım pazarından sonra donanımcılar da tüketicilerin kendi tasarımlarını kullanmasını sağlayacak. Sıvı metaller bükülebilir ekranları, büyük veri ve bulut teknolojisi ise depolama ile bizi tanıyan servislerin tasarlanmasına imkân verecek. Yakıt pilleri hızlı şarj ve aylık pil ömrünü mümkün kılacak. 3 boyutlu yazıcılar üretimin yerelleşmesini sağlayacak. Lojistik ve depolama problemi ortadan kalkacak. Giyilebilir bilgisayarlar başka bir cihaza gerek duymadan internete bağlanacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.