Salı 14.01.2014 00:00
Son Güncelleme: Salı 14.01.2014 23:11

İphone'dan üzücü haber

Apple'ın iPhone 6'da kullanacağı Touch ID sensörlerinin üretimine, 2014'ün ikinci çeyreğinde başlanacağı bildirildi. Buna göre, yeni iPhone en erken Temmuz ayında piyasaya çıkabilecek.

Bilişim teknolojisi gazetesi Digitimes, adını vermediği kaynaklardan alıntı yaparak hazırladığı haberinde, Apple'ın, Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC) isimli çip imalatçısı firmayla yeni bir anlaşma imzaladığını belirtti. Anlaşmaya göre, Apple'ın parmak izi okuyucu teknolojisi Touch ID sensörlerinin yeni nesil iPhone'lar için üretimine, bu yılın ikinci çeyreğinde başlanacak.

Bu durumda, iPhone 6'nın Mayıs ayında çıkacağı söylentileri gerçeklik payını kaybediyor. Touch ID sensörlerin 2014'ün ikinci çeyreğinde üretimine başlanması, yeni nesil iPhone'un en erken Temmuz ayında piyasaya çıkacağına işaret ediyor. Zamanlamaya bakıldığında, yeni iPhone'ları genelde Temmuz, Eylül ve Ekim aylarında piyasaya süren Apple'ın yine aynı dönemleri tercih ettiği görülüyor.

iPhone 5s'lerde de kullanılan teknoloji, son iPhone'un Eylül ayında piyasaya sürülmesinin ardından tedarik sıkıntıları yaşanmasının nedeni olarak gösterilmişti. Apple'ın, Touch ID sensörlerinin üretimini daha erken ve daha büyük bir fabrikada başlatarak, iPhone 6'nın da piyasaya sürülmesi sonrasında aynı sıkıntının yaşanmasının önüne geçmeyi planladığı ifade ediliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.