Giriş Tarihi: 14.3.2012 10:38

Yandex.Metrica ile herkes için web analizi

Yandex, web sitelerinin trafiğini ölçmeye ve ziyaretçi davranışlarını takip etmenin yanı sıra, çevrimiçi reklam ve pazarlama kampanyalarını daha net ve kolayca ölçümlemeye olanak sağlayan web analizi servisi Yandex.Metrica'yı Türkiye'de hizmete sundu.
Webmasterler, web sitesi sahipleri ve çevrimiçi pazarlama uzmanları, sitelerine ücretsiz olarak eklenebilen Yandex.Metrica sayacı aracılığıyla ziyaretçilerin sitelerine hangi kanallardan geldiğini, sitede ne kadar zaman geçirdiklerini, hangi sayfaları ve içerikleri tercih ettiklerini görüp kullanıcı davranışlarını yorumlayabilecek, gerekirse bu doğrultuda pazarlama ve reklam stratejilerini veya sitelerini geliştirebilecekler.
Yandex.Türkiye Ülke Müdürü Alisher Hasanov, konuyla ilgili olarak: "Ölçümlenebilir olması İnternet'in diğer mecralara göre büyük bir avantajıdır. Kullanıcı dostu bir arayüze sahip olan Yandex.Metrica sayesinde ziyaretçi davranışları daha kolay ve iyi bir biçimde analiz edilebilir. Metrica ayrıca, ziyaretçilerin site üzerindeki hareketlerini kaydedilmiş bir şekilde izlemeye imkan veren Webvisor ve sayfaların belirli kısımlarına hangi yoğunlukta tıklandığını gösteren Tıklama Haritaları gibi kendine has özellikleriyle de öne çıkıyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.