Cuma 19.06.2015 00:00
Son Güncelleme: Cuma 19.06.2015 16:18

Doğu Karadeniz’de İntihar Sayısında Artış

Türkiye’de ölümle sonuçlanan intihar sayısı 2013 yılında 3 bin 252 iken 2014 yılında 3 bin 65’e gerilerken, Doğu Karadeniz’de ise artış oldu. Bölgede 2013 yılında 86 olan intihar sayısı 2014 yılında 106’ya yükseldi. Bölgede gerçekleşen intihar olaylarının 36’sı Trabzon’da, 31’i Ordu’da, 15’i Giresun’da, 12’si Rize’de, 8’i Artvin’de ve 4’ü Gümüşhane’de meydana geldi.
Yüz bin nüfus başına düşen intihar sayısını ifade eden kaba intihar hızı, 2014 yılında Türkiye’de yüz binde 3,97 olarak gerçekleşti. Doğu Karadeniz bölgesinde ise kaba intihar hızı Türkiye ortalamasının üstünde yer alarak yüz binde 4,14 oldu.
Doğu Karadeniz’de ise kaba intihar hızının en yüksek olduğu iller yüz binde 4,72 ile Trabzon ve Artvin olurken, en düşük olduğu il yüz binde 2,78 ile Gümüşhane. Bölgenin diğer illerinde kaba intihar hızı Ordu’da yüz binde 4,26, Rize’de yüz binde 3,65 ve Giresun’da yüz binde 3,51 olarak gerçekleşti.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Trabzon Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Trabzon Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

TRABZON HAVA DURUMU

2 Mayıs 2024 Perşembe

17 º

17 º / 14 º
Kuvvetli Sağanak Yağışlı
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.