Cuma 10.07.2015 00:00
Son Güncelleme: Cuma 10.07.2015 16:30

Trabzon’da Ekmek Israfı Nın Önüne Geçildi

Trabzon Fırıncılar Odası Başkanı Davut İlik, yaklaşık 1 yıldır yaptıkları çalışma sonucu günde yaklaşık 10 bin ekmeği çöpe atmaktan kurtardıklarını söyledi.
Ramazan’da ekmek israfının yok denecek kadar az olduğuna dikkat çeken İlik, “Fırıncılar Odası olarak 1 yıldır yaptığımız çalışma sonucu Trabzon’da yaklaşık 10 bin ekmeği çöpe atmaktan kurtardık. Ortahisar ilçemizde 110, diğer ilçelerimizde yaklaşık 600 olmak üzere 700’ün üzerinde fırın bulunuyor. Bu fırınlardan market ve bakkallara satabilecekleri kadar ekmek vermelerini istedik. Örneğin bir fırınımız markete veya bakkala 30 ekmek veriyorsa bunun en fazla 3 tanesini geri alabiliyor. Dolayısıyla işletmelerde buna göre ekmek aldığı için israf ta olmuyor. Şehrimizde Ramazan pek fazla ekmek ısrafı olduğunu söyleyemeyiz. Vatandaş ekmek yerine pideyi tercih ediyor. Dolayısıyla fırınlarımızda büyük pide pek fazla yapılmadığı için bu yönde de israfın önüne geçilmiş oluyor” dedi.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Trabzon Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Trabzon Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

TRABZON HAVA DURUMU

2 Mayıs 2024 Perşembe

17 º

17 º / 14 º
Kuvvetli Sağanak Yağışlı
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.