KAPIDAKİ GİZLİ ŞEMSİYELİK
Lüks otomobil üreticisi Rolls-Royce'un araçlarında şemsiyelik vardır. Böylece şemsiye araç içinde göz önünde durmaz. Fakat Rolls-Royce'un sunduğu bu özelliği aslında Skoda da sunuyor. Skoda şemsiyeliği ise kapıya gizlemiş durumda. Kapı kolunun altında gizli bir bölme vardır ve burası şemsiye koymak içindir.
VOLKSWAGEN'İN ÇİÇEKLİĞİ
Volkswagen Beetle veya bilinen adıyla efsane araç Volkswagen Kaplumbağa'da ön panele monte edilmiş küçük bir çiçeklik vardır. Bu minik vazonun araçta neden olduğu tam olarak bilinmez. Çiçekleri tercih eden Kaplumbağa sahipleri, gerçek çiçekler solduğu için sahte çicekleri tercih ediyorlar. Ama bu ufak minik vazoyu kalem, ruj veya başka eşyalarını koymak için de kullananlar var.
İÇ ORTAM AYDINLATMASI DEĞİŞEBİLİYOR
Son yıllarda birçok otomobil üreticisi iç ortam aydınlatmasını standart veya isteğe bağlı bir özellik olarak sunuyor. Aydınlatma aracın orta konsolunu, kapı kollarını, bardak tutacaklarını, hatta bazı modellerde aracın ayak boşluk kısmına kadar uzanır. Araç sahipleri zaten bu ortam aydınlatmasının farkında, ancak rengin iç tasarıma uyacak veya istenen havayı yaratacak şekilde değiştirilebileceğini bilmiyor.
SİHİRLİ KOLTUKLAR
Honda Civic ve Jazz'da bagaj hacmini genişletmek, büyük eşyaları taşımak için Magic Seat adında sistem yer alıyor. Bu sistem arka koltuk tabanlarının katlanıp, dikey olarak durmasını sağlıyor. Böylece arka kısımda tabandan, tavana kadar kocaman bir boşluk oluşuyor. Bisiklet, televizyon vb... birçok eşyayı taşımak için gerekli alana sahip oluyorsunuz.
BMW FRENLERİ KURU TUTUYOR
Otomotiv teknolojisi uzmanı olan John Cuprisin'e göre balatalar ve rotor mükemmel bir şekilde hizalanmazsa, bir boşluk oluşabilir ve bu durum yağmur veya başka bir nedenden dolayı oluşan suyun birikmesine izin verecek, sürtünmeyi ve frenleme verimliliğini azaltabilir. BMW'nin bu konuda dikkat çekici bir özelliği var. BMW frenleri kuru tutmak için bir sistem kullanıyor. Ön cam sileceğinin yağmur sensörüyle birlikte devreye giren sistem, frenleri kuru tutmak ve yağışlı hava koşullarında aracı durdurma gücünü artırmak için fren balatalarını rotorlara yaklaştırıyor.