Çarşamba 05.10.2011
Son Güncelleme: Çarşamba 05.10.2011

Tarihi yarımada yangın riski altında

Türkiye Yangından Korunma Vakfı ile Yangından Korunma Derneği (TÜYAK) tarafından İstanbul'un yangın risk haritasına ilişkin hazırlanan raporda, yangın açısından birinci derecede riskli bölgeler Tahtakale, Sultanhamam, Kapalıçarşı ve Süleymaniye olarak belirlendi. TÜYAK Yürütme Kurulu Başkanı Abdurrahman Kılıç, kentte her yıl yaklaşık 24 bin civarında yangın meydana geldiğini ve bu yangınların yaklaşık yüzde 43'lük bölümünün sigara izmaritinden kaynaklandığını vurguladı. Sigara ve kibritten kaynaklanan yangınların en çok Fatih'in Eminönü semti ve Beyoğlu'nda yaşandığını aktaran Kılıç, ticaret merkezlerinde meydana gelen yangınların çoğunluğunun ise Eminönü, Beyoğlu ile sanayinin fazla olduğu Bayrampaşa ve Kartal bölgelerinde çıktığını belirtti. Kılıç elektrik kontağından çıkan yangınların da yine en fazla Eminönü ile Zeytinburnu'nda olduğunu ifade etti. Gaziosmanpaşa ve Kartal'da özellikle gecekondularda çok kullanılan piknik tüpleri yüzünden tüpgaz yangınlarının çok olduğunu vurgulayan TÜYAK Başkanı Kılıç,"Yangın açısından birinci derecede riskli bölge Tahtakale, Sultanhamam, Kapalıçarşı ve Süleymaniye olarak belirlendi. Dar sokakların durumunu değiştiremeyiz ama bu duruma özel önlemler alarak yangınları önlememiz mümkün" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.