Çarşamba 21.12.2011 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 21.12.2011 10:33

Otobüs yolcularını ikna etmek zor

Otobüs firma temsilcileri, otobüs yolcularını ikna etmenin zor olduğunu söyledi.

Son yıllarda ciddi bir rekabetin yaşandığı ulaşım sektöründe otobüs firmaları ayak uydurabilme adına eğitim çalışmalarına ağırlık vermeye başladı. Sektör temsilcileri, otobüs yolcularını ikna etmenin zor olduğunu söyledi.

Metro Turizm Genel Müdür Yardımcısı Uğur Emektar, yaptığı açıklamada, müşteri profilinin daha kalitelisini aradığını ve hata affetmediğini belirtti. Emektar, otobüs yolculuğunu tercih eden müşterilerin zor beğenip, şik'yet edip hesap sorar duruma geldiğini kaydetti.

Ulaşım sektöründe son yıllarda çok ciddi bir rekabet yaşandığını, bu rekabete ayak uydurabilme adına firma olarak 2012 yılı için bir dizi eğitim çalışması başlattıklarını belirten Emektar, Yıldız Teknik Üniversitesi ile birlikte yürüttükleri eğitim çalışmasının ana temasının 'müşteri memnuniyeti' olduğunu dile getirdi.

Bin 300 otobüsle yılda ortalama 20 milyon yolcu taşıdıklarını vurgulayan Emektar, "Metro Turizm olarak 2012 yılında 20. kuruluş yılımızı kutlayacağız. Kalite anlamında bu yıl müşterilerimize sürprizlerimiz de olacak. Her otobüsün bir kaptan şoförü vardır. Biz de sektörümüzün hem lideri ve hem de kaptan şoförüyüz. Otobüs, karayolu yolcu taşıma sektörünü, yolcular da bu sektörde faaliyet gösteren diğer firmaları temsil ederse, bu otobüsün yol alması, sevk ve koordine edilmesi için bir kaptana ihtiyaç vardır. Biz de bir kaptan olarak üzerimizdeki bu ağır yükün sorumluluğunu çok iyi biliyoruz ve yaptığımız her çalışmanın sadece firmamız için değil sektör ve sektörün gelişimi için olduğu bilinciyle hareket ediyoruz. Bir kaptan olarak hata yapmamamız gerekiyor. O yüzden tüm çalışmalarımızı titizlikle ve ince eleyip sık dokuyarak yapıyoruz. Günümüz müşteri profili, daha kalitesini arıyor, hata affetmiyor, zor beğeniyor, hakkını arıyor, şik'yet edip hesap soruyor. Müşteri prestije önem veriyor ve marka tercih ediyor. Teknolojik yenilikleri takip edip kolay ikna olmayan bu müşteri profili için sürekli yenilikler yapmak zorundayız. Biz de bu profili çok iyi bilerek dersimize iyi çalışıyoruz." diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.