Salı 10.07.2012 00:00

Tur şirketi 40 kişiyi mağdur etti

Tur şirketi üzerinden rezervasyon yaptırarak Antalya'nın Manavgat ilçesine bağlı Kızılot beldesindeki 5 yıldızlı bir otele gelen 40 kişi, rezervasyonlarının olmadığı gerekçesiyle otele alınmadı.

Tur şirketi üzerinden rezervasyon yaptırarak Antalya'nın Manavgat ilçesine bağlı Kızılot beldesindeki 5 yıldızlı bir otele gelen farklı şehirlerden 40 kişi, rezervasyonlarının olmadığı gerekçesiyle otele alınmadı. Otel yetkilileri, tur şirketi rezervasyonunun kendilerine ulaşmadığını söyledi.

Mağdur vatandaşlar, otelin önünde rezervasyon yatırdıkları 2 tur şirketi ve otel yönetimini protesto etti. Üç gün önce evlenen ve balayına Antalya'ya gelen Vahap-Dicle Altunlu çifti, yaptıkları açıklamada, balayı için geldikleri Antalya'da 7 saat otel önünde çile çektiklerini söyledi. Otel rezervasyonlarını İzmir'den bir tur şirketi aracılığıyla yaptırdıklarını belirten Vahap Altunlu, 3 gecelik tatil için rezervasyon yaptıran şirkete 600 lira para ödemesi yaptıklarını kaydetti. Rezervasyon yaptırdıkları tur şirketinin telefonlarına çıkmadığını belirten Altunlu, tatil için geldikleri Antalya'da rezil olduklarını ifade etti. Altunlu, "Eşimle 3 gün önce evlendik. Balayı için Antalya'yı tercih ettik. Fakat rezervasyon yaptırdığımız otele geldiğimizde otelde rezervasyonumuzun olmadığı söylenince şaşkınlık geçirdik. 7 saattir otel önünde bekliyoruz. Eşimin evlilik kınası daha elinde. Balayımız rezil oldu. Tur şirketi telefonlarımıza çıkmıyor. Bir an önce otele yerleşmek istiyoruz." dedi.


Tatile için otel tatil rezervasyonunu Eskişehir'den yaptırdığını belirten Selami Süneyçli, sabahleyin otele geldiklerinde rezervasyonlarının olmadığını duyunca hayal kırıklığı yaşadıklarını söyledi. Ellerinde rezervasyon faturalarının bulunduğunu anlatan Süneyçli, yetkililerin bir an önce başka bir konaklama tesisine yerleştirilmeleri ya da paralarının geri ödenmesini istediklerini kaydetti.
Otel Müdürü Mesut Öztunç, otellerine gelen 17 ailenin hiçbirinin otellerine rezervasyonun bulunmadığını söyledi. 17 ailenin rezervasyonu yapan tur şirketinin, konaklama tesisiyle irtibata geçerek hiç bir rezervasyonun olmadığının altını çizen Öztunç, tur şirketiyle görüşme yaptıklarını konunun çözümü için otel yönetiminden yardım istediklerini kaydetti. Öztunç, "Yüksek turizm sezonundayız ve otelimi tam kapasite dolu. Yardımcı olmamız çok zor." dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.