Cumartesi 08.09.2012 00:00

1 milyon 762 bin 431 kişi gezdi

Kapadokya bölgesindeki turistik merkezleri bu yılın 8 aylık bölümünde ziyaret eden turist sayısı 1 milyon 762 bin 431 olarak belirlendi.

Türkiye'nin doğa güzelliği peribacaları, yer altı kent yerleşimleri ve köklü tarihi değerleri ile en önemli kültür turizm merkezlerinden biri olan Kapadokya bölgesindeki turistik merkezleri bu yılın 8 aylık bölümünde ziyaret eden turist sayısı 1 milyon 762 bin 431 olarak belirlendi.
Nevşehir Valiliği tarafından açıklanan verilere göre, Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından yerli ve yabancı turist ziyaretine açık bulundurulan Göreme Açık Hava Müzesi başta olmak üzere Zelve, Açıksaray ve Mustafapaşa ören yeri, Nevşehir, Ürgüp, Hacıbektaş Arkeoloji ve Etnoğrafya ve Hacıbektaş Veli Müzesi, Hacıbektaş Atatürk Evi, Çavuşin, Gülşehir St.Jean, Mustafapaşa Constantin- Eleni, Karanlık ve El Nazar Kiliseleri ile Özkonak, Tatlarin, Kaymaklı ve Derinkuyu yeraltı kentlerini bu yılın Ocak-Temmuz döneminde 427 bin 568'si ücretli, 484 bin 320 'si ücretsiz, 184 bin 654'ü müze kartlı ve 665 bin 899'u da Seyahat Acentelerine bağlı tur firmaları ile gelen ziyaretçi olmak üzere 1 milyon 762 bin 431 kişi ziyaret etti.
Kapadokya bölgesini geçen yılın Ocak-Ağustos döneminde ise 1 milyon 767 bin 266 yerli ve yabancı turist ziyaret etmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.