Pazartesi 01.04.2013 00:00

"Bavul" kullanıcıları dünyayı gezdi

Turkcell'in sağladığı teknoloji altyapısı ile güçlendirilen seyahat asistanı Bavul.com'un kullanıcıları, 2012 yılında 65 milyon kilometreden fazla yol katetti.

Turkcell açıklamasına göre, Turkcell'in sağladığı teknoloji altyapısı ile güçlendirilen Bavul.com, müşterilerinin seyahat alışkanlıklarını ortaya koyan bir araştırma yayımladı.
Araştırma, Bavul.com'dan hizmet alan kullanıcıların profiline dair önemli ipuçları ortaya koydu. Araştırma aynı zamanda iç ve dış turizme dair bazı ilginç veriler de sunuyor.
''Seyahatname 2013'' adını taşıyan araştırmaya göre, geçen yıl Bavul.com kullanıcıları 65 milyon kilometreden fazla yol katetti. Bu mesafe, dünyanın çevresinde atılacak 1.625 tura eşit. Yüzde 100 on-line uçak bileti alınabilen ve otel rezervasyonu yapılabilen Bavul.com'da bilet satışlarının yüzde 66'sı web, yüzde 34'ü ise mobil üzerinden gerçekleşiyor. Mobil uygulamanın indirilme sayısı ise 607 bini aşmış durumda. Bu rakamın yüzde 61'i iOS, yüzde 26'sı Android ve yüzde 13'ü Java versiyonu.
Kadın kullanıcı oranının yüzde 40'ı bulduğu platformda, müşteri yaş ortalaması 26. Müşteriler, seyahatleri için en çok salı günleri bilet almayı tercih ederken, hafta boyunca en çok bilet alınan saatler öğlen 14.00 ile 16.00 arası.
Fiyat Asistanı servisini kullanan müşterilerine en uygun uçak biletini bulur bulmaz SMS ile haber veren Bavul.com, araştırma sonuçlarına göre, müdavimlerini yaratmış durumda. Bavul.com'dan iki kez ve daha fazla bilet alanların oranı yüzde 63. Kullanıcıların yüzde 53'ü, yolculuktan en az bir hafta önce biletini alan erkenciler. Bir hafta ya da daha az süre bilet alan son dakikacıların oranı ise yüzde 47.
Bavul.com, dünya çapında 120 binden fazla otel ve tüm havayollarının uçuşlarını tek adreste buluşturuyor. Bu platformu kullanarak seyahate çıkanların ortalama kalma süreleri yurt içinde 4, yurt dışında 9 gün. Bavul.com müşterileri, yurt içinde en çok İstanbul, İzmir ve Ankara'ya seyahat ederken, yurt dışında Amsterdam, Londra ve Paris ilk üçte yer alıyor. ''İndi Servisi'' ile bir ilke imza atan Bavul.com, istek doğrultusunda müşterilerinin yakınlarına uçağın indiği bilgisini verebiliyor.
2012 yılında Bavul.com mobil uygulaması, sektörün geleceğini değerlendirmek üzere dünyanın turizm liderlerini bir araya getiren Turizm Trendleri Zirvesinde kullanım kolaylığı, tasarım, içerik ve ek özellikler açısından sektörün en iyi mobil uygulaması seçilmişti.
Turkcell'li olsun olmasın herkes www.bavul.com a ücretsiz üye olabiliyor. Dileyenler App Store ya da www.t-market.com 'dan Bavul uygulamasını indirerek seyahatlerini cep telefonlarından da kolayca planlayabiliyor. Üstelik Bavul.com kısa bir süreliğine üye olan herkese Turkcellmagaza.com'da geçerli 20TL'lık hediye çeki veriyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.