Giriş Tarihi: 26.11.2013 15:22

THY'den Lufthansa'ya cevap

Lufthansa'nın, Türk Hava Yolları (THY) ile işbirliğini sınırlandırma kararı aldığı açıklaması karşısında THY yazılı bir açıklama yaptı. Açıklamada, 'Lufthansa'nın tek taraflı olarak bu iki konuda aldığı kararı doğru bulmuyoruz' denildi.

Rekabet koşullarını gerekçe gösteren Alman havayolu şirketi Lufthansa, Ocak ayından itibaren ortağı THY ile seyahat eden müşterilerinin hesabına düşen millerin sadece dörtte birini kabul edebileceklerini duyurmuştu. Bunun üzerine THY'de konu ile ilgili dün bir yazılı açıklama yaptı.
Açıklamada 'THY hizmet kalitesi ve geniş uçuş ağıyla gerçekleştirdiği büyümesini sürdürmektedir. Uçtuğu tüm ülkelerde adil rekabet koşullarıyla hareket eden THY, yolcularına daha iyi hizmet sunmak için çalışmaktadır. THY üyesi olduğu Star Alliance ittifakı aracılığıyla da tüm üye havayollarının yolcularına hizmet vermektedir. Ortak uçuş (Code-share) ve mil kazanımı ve kullanımı (FFP) uygulamaları da bu çerçevede değerlendirilmelidir. Lufthansa'nın tek taraflı olarak bu iki konuda aldığı kararı doğru bulmuyoruz ve tekrar gözden geçirileceğini umut ediyoruz' denildi.
Lufthansa yolcuları eğer seyahatlerini THY ile kombine ederlerse Mil toplayabiliyor ve özel fırsat ve indirimlerden faydalanabiliyordu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.