Çarşamba 27.11.2013 00:00

Kapadokya gözde çekim merkezi oldu

Türkiye'nin yanı sıra 23 ülke tv kanalı belgesel ve konulu film çekimi yaptı.

Türkiye'nin en önemli kültür turizm merkezlerinden biri olan Kapadokya bölgesinde bu yılın 10 aylık döneminde Türkiye'nin yanı sıra 23 ülkeden 83 devlet ve özel TV kanalının belgesel ve konulu film çekimi yaptıkları bildirildi.
Peribacaları, kayadan oyma dinsel yapıları ve dünyanın ilk insan yaşamına mekan olan yeraltı kent yerleşimleri ile kültür turizminde önemli bir yere sahip Kapadokya bölgesine,Dış İşleri Bakanlığı kanalıyla Kültür ve Turizm Bakanlığı'na 23 ülkeden 46 devlet ve özel TV kanalları çekim yapmak amacıyla başvuruda bulundu.
Kapadokya bölgesinde Türkiye'den TRT'nin yanı sıra çeşitli özel TV kanalları 36, Japonya'dan 9, Güney Kore'den 6, Çin ,Brezilya ve Malezya'dan 3, Fransa, İspanya, ABD, Azerbaycan ve Singapur'dan 2, Hindistan, İtalya, Tayvan, Kolombiya, İngiltere, Sırbistan, Hollanda, Tayland, Almanya, Avustralya, Bulgaristan, Lübnan ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nden de 1'er ekip olmak üzere toplam 83 TV kanalı belgesel, reklam ve konulu film çekimi gerçekleştirdi.
Son yıllarda balon turizmi ile oldukça farklı bir konuma gelen Kapadokya bölgesinde, televizyon kanalları özellikle ekranlarına başta Göreme olmak üzere Uçhisar, Avanos, Ürgüp, Çavuşin, Mustafapaşa, Ortahisar, Kaymaklı, Özkonak, İbrahimpaşa ve Zelve gibi önemli gezi alanlarını taşıdılar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.