Pazartesi 20.01.2014 00:00

Corendon 2014 yılında tarifeli uçuşlara başlıyor

2013 yılında yüzde 26’lık bir büyümeyle 650 milyon dolar ciroya ulaşan Corendon Turizm Grubu, 2014 yılında tarifeli uçuşlara başlıyor.

Avrupa'daki başarılı turizm operasyonlarıyla dikkat çeken Türk bayraklı tur operatörü ve havayolu şirketi Corendon, 2013 değerlendirmesini ve 2014 hedeflerini Hollanda'da düzenlenen Uluslararası Utrecht Turizm Fuarı'nda açıkladı. Corendon Grup olarak 2013 yılında başarılı bir performans sergilediklerini söyleyen Corendon Vliegvakanties Genel Müdürü Atılay Uslu, 2013 yılını yüzde 26'lık bir büyüme ile kapattıklarını belirtti.
Geçen sene Hollanda pazarından 750 bin kişinin kendileri ile tatil yaptığını ve bunun 500 bin kişisinin Türkiye'yi tercih ettiğini kaydeden Uslu, 2013 yılı itibariyle Hollandalıların en çok tercih ettiği tatil destinasyonu olan Türkiye'deki kış ve yaz dönemleri için birçok yeni destinasyon ve alternatif tatil seçenekleri hazırladıklarını açıkladı. Uslu, Corendon'un yıllar süren başarısının ardında turizm ürünlerini çeşitlendirmek ve turizmi 12 aya yaymak için gösterdikleri gayretin yattığını ifade etti. Uslu, 650 milyon dolar ciro ve ürettikleri turist sayısıyla 2013 yılını Hollanda pazarının 4. büyük tur operatörü olarak tamamlayan Corendon Turizm Grubu'nun 2014 hedeflerinin Hollanda'da sektör 3'üncüsü olmak olduğunu açıkladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.