Pazar 18.10.2015

Beyza Şekerci'nin favori 5'i

Yaz başında kendisi gibi oyuncu olan Engin Hepileri ile dünyaevine giren Beyza Şekerci, şu sıralar rol aldığı Takım: Mahalle Aşkına adlı filmle gündemde. Şekerci, seyahatlerinde yeni yerler keşfetmeyi seviyor. Bu yaz eşiyle birlikte beş günde 850 kilometre yol yapmış

Yeni yerleri keşfetmeyi çok seviyorum. İngiltere'yi ayrı seviyorum. Londra bana çok acayip geliyor. Nerede yaşardın diye sorsalar, Londra derdim. Sanatsal ve kültüren anlamda da çok yoğun ve doyurucu bir şehir. Engin'le her sene gidiyoruz.
Türkiye'de de Marmaris ve Çeşme'yi seviyorum ama buralara yoğun döneminde değil de, sakin döneminde gitmeyi tercih ediyoruz.
Yemeğe düşkün insanlarız. İtalya'nın mutfağı bize yakın. Çok yemek sıkıntısı çekeceğim yerden korkarım.
Floransa, Roma daha romantik ama tarihiyle de görülecek yerleri olan şehirleri çok seviyorum. Hatta Engin, Floransa'da evlenme teklifi etti bana. O yüzden benim için ayrı bir yeri var Floransa'nın.
Biz plansız tatili daha çok tercih ediyoruz. Bulduğumuz boşlukları değerlendirmeyi seviyoruz. Bu yaz Sicilya'ya gittik. Orada otomobil kiraladık, beş günde 850 kilometre yol yaptık. Bütün adayı keşfettik, geldik. Palermo, Taormina gibi çok güzel yerler gördük. İtalya'yı biraz daha keşfetmek istiyoruz.