Pazar 21.08.2016

Yazın son modası tasma

Trendler sürekli değişiyor. Mücevher ve aksesuvar trendleri de öyle. Bu yaz tatil valizinize eklemeniz gereken bir aksesuvar varsa o da kesinlikle tasma!

Mini sırt çantaları, bandanalar, aynalı gözlükler derken, 90'larda bu yana moda arenasına adım atmamış olan bir trend yine gözde: Tasma kolyeler… Kıyafetlere asi bir hava katan, bazen bir yaka kadar şık durabilen tasma kolyelerin bu yaz sezonunda ciddi bir dönüş yaptığını söylemek gerekiyor. Tasma kolyelerin modası şimdiden ünlüleri sarmış durumda. Kylie Jenner, Kim Kardashian ve Kendall Jenner, trendi en yakından takip edenler arasında yer alıyor. Yaz aylarında ince askılı tişörtler ve omuz dekolteli bluzlarla son derece şık duran bu aksesuvarlar her yaştan kadına yakışacak türden… Valizinizdeki kıyafetlerinizle uyumlu olacak birkaç tasma kolye ile tüm tatiliniz boyunca trendy ve hoş görüneceğiniz kesin.
1800'LERDEN BERİ MODA
Choker denilen tasma kolyelerin tarihi geçmişine baktığımızda aslında uzun yıllardır moda dünyasında yerini sağlamlaştıran bir aksesuar olduğunu görüyoruz. 1800'lü yıllarda bu kolyeleri çoğunlukla balerinler takarmış. Fakat kısa sürede soyluların en fazla tercih ettikleri modeller arasında yer almayı başarmış. Değerli taşlarla süslenen bu aksesuvarlar asi ve zengin kadınlarda gösterişin simgesi haline gelmiş ve 90'lı yıllarda tam bir modaya dönüşmüş. Size de kombininizi tamamlayan bu şık aksesuara hâlâ sahip değilseniz hemen alışverişe çıkmanızı öneririz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.