Pazar 18.09.2016

Sağlık turizminde 2023 iddiası

Sokakta gördüğünüzde "Aaa! Yaptırmış!" dediğiniz operasyonlar var. Burun ameliyatı, saç ektirme bunlardan... Çok sayıda Arap turistin bu işi bizde çözdüğünü kendi gözlerimizle görüyoruz. Ama onkolojiymiş, kalp damarmış, bunlara dair yapılanları bilemeyiz. Sağlık turizminde ne derece tercih ediliyoruz, sokağa çıkarak ölçemeyiz. Ancak 'yetkili' ağızlardan duyar ya da okursak haberdar oluruz. Türkiye'nin sağlık turizminde 2023 yılındaki hedefi, 2 milyon uluslararası hasta ve 2 milyar dolar gelire ulaşmakmış. Büyüyoruz yani sağlık turizminde. ABD'de ve birçok Avrupa ülkesinde çok yüksek rakamlara mal olan tedaviler bizde daha uygun fiyatlara çıkıyor. Yabancı hastalar özellikle onkoloji, kalp damar cerrahisi, organ transplantasyonu ve ortopedi konularında tercih ediyor Türkiye'yi. Göz sağlığı ve estetik operasyonlarda da ciddiye alınıyoruz.
COĞRAFİ YAKINLIK AVANTAJ
Kimden öğreniyoruz bunları? Murat Ercan'dan. O kim? Medical Park'tan Liv Hospital'a toplam 27 hastanesi olan MLP Care Uluslararası Hasta Merkezi Direktörü. Ağırlıklı olarak Ortadoğu, Balkanlar, Avrupa ve Türki Cumhuriyetleri'nden gelen hastaların yanı sıra Rusya'nın da Türkiye'yi yıllardır deniz-güneşten başka sağlık turizmi için de tercih ettiğini söylüyor Ercan. Coğrafi yakınlık, uygun fiyat politikaları ve tıptaki gelişmeleri yakından takip eşittir sağlık turizminde yükselme Türkiye için. Hadi inşallah!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.