Çarşamba 14.06.2017 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 14.06.2017 16:21

Türkiye mavi bayraklı plajda dünya üçüncüsü

Dünya genelinde 46 ülkede uygulanan Mavi Bayrak Programı kapsamında, Türkiye 454 Mavi Bayrak almaya hak kazanan plajı ile 2017 dünya üçüncüsü oldu. Ödüle hak kazanan 22 marinası ile de dünya sıralamasında 7. Sırada yer aldı.

1993 yılında Turizm Bakanlığı'nın öncülüğünde ülkemizde başlatılmış olan Mavi Bayrak Programı, başlangıcından bugüne, Türkiye Çevre Eğitim Vakfı tarafından yürütülüyor.

Ülkemizin elde ettiği bu önemli başarı nedeniyle, Türkiye Çevre Eğitim Vakfı Başkanı Rıza Epikmen yaptığı açıklamada, "Türkiye'nin turizmde kalkınması ve uluslararası standartlara kavuşması için Vakfımız çaba göstermektedir. Dünya Turizm sektörü artık Mavi Bayraklı tesisleri tercih ediyor. Mavi Bayrak, tatil programı yapanların ve tur operatörlerinin aradığı, Dünya çapında halk nezdinde en çok tanınan ve bilinen eko-etikettir. Bu özelliği ile ülkemizin turizm sektöründe ve uluslararası turizm pazarında ayrı bir yeri vardır. Bayrak sayısının çok olması, aynı zamanda plajlarımızın mikrobiyolojik açıdan temiz ve çevre yönetimi yönünden duyarlı olduğunun bir belgesidir. Türkiye Çevre Eğitim Vakfı olarak, kıyılarımızda dalgalanan Mavi Bayraklarımız ile 2017 yılında iyi bir sezon geçirilmesini dileriz.'' dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.