Pazar 12.11.2017

Uçakta kolçak kavgası

Uçakta ekonomi sınıfında uçarken koltuğun kolçağına kolunu kim koymalı? British Airways bu ve bunun gibi uçakta geçerli görgü kurallarıyla ilgili 1500 yolcunun katıldığı bir araştırma yaptı. Yolcuların yüzde 67'si sadece bir tarafa kolunu koyup, diğer taraftakini yan koltukta oturan yolcuya bırakmanın doğru olduğunu söyledi. Geri kalan yolculara göre ilk gelen yolcu kolunu istediği yere koyabilir. Yolcuların yüzde 59'u ayakkabı çıkarmanın sorun olmayacağını söyledi. Yüzde 87 ise çorap çıkartmanın sıkıntı yarattığı görüşünde. Yolcuların yüzde 83'ü yanınızda oturana gülümseyip "Merhaba" demenin yeterli olduğu fikrini paylaşıyor. Yüzde 80'e göre tuvalete giderken yanınızdaki kişiyi müsaade istemek için uyandırmak normal. Ama yüzde 40 bunun uçuş süresince birden fazla yapılmaması gerektiğini belirtiyor. Yüzde 66 yanında horlayan bir yolcu olduğunda hiçbir şey yapmamayı tercih ediyor. Yüzde 20 ise kazayla dirseği çarpmış gibi yapıp uyandırdığını anlatıyor.
En bakterili yer neresi?
Uçakta en fazla bakteri bulunduran yer sizce neresi? Koltuk mu yoksa tuvaletler? Travel Math bu konuyla ilgili bir araştırma yaptı. Sonuçları hiç de aklımıza gelmeyecek cinsten. Uçağın en fazla bakteri bulunduran yeri neredeyse biner binmez hepimizin oynadığı havalandırma düğmesi. Üstelik buradaki bakteri sayısı sifondakinden bile daha fazlaymış.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.