Pazar 24.03.2019

Kıbrıs’ı görmeyen kalmasın

Başlıktaki söz bana değil, TÜRSAB (Türkiye Seyahat Acentaları Birliği) Yönetim Kurulu Başkanı Firuz Bağlıkaya'ya ait... Bağlıyaka ve birliğin yönetim kurulu geçen günlerde Kuzey Kıbrıs'a tabir-i caizse çıkarma yaptı. TÜRSAB Yönetim Kurulu, Kuzey Kıbrıs'ta KKTC Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı, KKTC Başbakanı Tufan Erhurman ve KKTC Turizm ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu ile ayrı ayrı görüşmeler yaptı. Amaç Türkiye'den KKTC'ye giden turist sayısını artırmaktı. Bağlıkaya, "Yeni bir atılım, yeni bir çalışma içine girmemiz gerekiyor. KKTC'ye gelen turist sayısı 800 bin civarında, bizim amacımız bunu 2 milyonlara çıkartabilmek" diye konuşarak adayla ilgili vizyonunu da ortaya koydu. Ve tabii ki bir başka önemli noktanın daha altını çizdi Bağlıkaya, "Kıbrıs'a gerçekten alamayacağı kadar fazla turist getirmemiz gerekiyor ki Türk yatırımcılara da yatırımlarının karşılıklarını vermiş olalım. Bu vesileyle Kıbrıs'a yatırım motivasyonu da artsın".
ÖĞRENCİ POTANSİYELİ YÜKSEK
KKTC'deki öğrenci potansiyeli çok yüksek. Saklaşık 100 bin civarında öğrenci var. Doğal güzellikleri, tarihi geçmişi, muhteşem mutfağı, suç oranının azlığı ile ideal bir tatil rotası. Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı de seyahatten memnuniyet duyduğunu dile getirip "Turizm bizim eğitimle birlikte lokomotif sektörlerimiz. Ülkemize adım atan herkes bir nevi gönüllü elçimiz haline geliyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.