Giriş Tarihi: 20.08.2009

'10 yılda köyün yüzde 80'i satıldı'

BEYKOZ-TARABYA arasında yapılacak olan 3. köprünün en fazla etkileyeceği bölgelerin başında Arnavutköy geliyor. Arnavutköylüler, 3. köprü yolunun Arnavutköy'den geçmesine karşı duruşlarını 3 yıldır bir çok platformda dile getiriyorlardı. Onların bu tavrı, kararı değiştirmezken köprü güzergahındaki transit yolun en önemli bağlantı noktalarından biri olması beklenen Arnavutköy'e bağlı Yassıören Köyü'nde büyük hareketlilik var. Köy sakinleri, karayolları görevlilerinin 10 yıl içinde birkaç kez köyde ölçüm yaparak, ölçüm taşları diktiklerini ve son 10 yıl içinde köydeki arazilerin yüzde 80'inin el değiştirdiğini söylediler.

2 YIL ÖNCE YER TOPLADILAR

Arnavutköylü emlakçılar ise piyasanın hareketleneceğinden çok emin. Emlakçı Serdar Candaroğlu, "Yolun geçeceği başka yer yok. Türkiye'nin büyük işadamlarının burdan yer aldığına dair söylenti var. Güzergahın resmen buradan geçtiği açıklandığında ve imar planları hazırlandığında emlak piyasasında hareketlilik olacağına inanıyorum" dedi. Candaroğlu, 3. köprü yolunun, TOKİ ve KİPTAŞ'ın 100 bin konut yapmayı planladığı Kayabaşı bölgesinden geçeceğine inanıyor. Ramazan Uşmala ise, güzergâhın 2 yıl önce duyulduğunu, o dönem emlak piyasasında hareketlilik yaşandığını belirtti. İşlerin şu anda düşük olduğunu kaydeden Uşmala, "Ama iki yıl önce Tayakadın civarında yer toplayanlar oldu." dedi. Süleyman Aktaş ise en fazla ilginin Yassıören'e olduğunu söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.