Cuma 13.11.2020 09:14
Son Güncelleme: Cuma 13.11.2020 09:16

12 Kasım Düzce depremi ne zaman oldu? 12 Kasım 1999 Düzce depremi şiddeti kaçtı, kaç saniye sürdü?

Bundan tam 21 sene önce gerçekleşen ve 12 Kasım tarihine denk gelen Düzce depremi, şiddeti gibi detaylarla beraber ediliyor. Resmi açıklamaya göre; 845 vatandaşımızın enkaz altında kalarak hayatını kaybettiği şiddetli sarsıntı, 30 saniye sürerken birçok ilde de hissedildiği biliniyordu. Öte yandan bu sarsıntı öyle şiddetliydi ki, Ukrayna'dan da hissedildi. Peki, 12 Kasım Düzce depremi ne zaman oldu? 12 Kasım Düzce depremi şiddeti kaçtı, kaç saniye sürdü? İşte detaylar…

12 Kasım Düzce depremi 21. Yıl dönümünde vatandaşlar tarafından anılıyor. Bu şiddetli sarsıntıda 845 vatandaşımız enkaz altında kalarak hayatını kaybederken 4948 kişi ise yaralı olarak kurtarıldı. Yıkık ve hasarlı ev sayısı ise 12 bin 939 olarak açıklandı. Sarsıntının ardından Bolu ilimize bağlı olan ilçe Türkiye'nin 81. İli oldu. Peki, 12 Kasım Düzce depremi ne zaman oldu? 12 Kasım Düzce depremi şiddeti kaçtı, kaç saniye sürdü? İşte detaylar…

UKRAYNA'DAN HİSSEDİLDİ! DÜZCE DEPREMİ ŞİDDETİ KAÇTI, KAÇ SANİYE SÜRDÜ, NE ZAMAN OLDU?

İzmir'deki 6.6'lık sarsıntının da yaralı sarılmaya çalışılırken 1999 senesinde gerçekleşen Düzce Depremi yıl dönümü vatandaşlar için daha da hassas bir durum teşkil ediyor. 21 yıl önce gerçekleşen sarsıntıda yüzlerce vatandaşımız enkaz altında kalarak can vermişti. Resmi kaynaklarda depremin 30 saniye sürdüğü bildirilmişti…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.