Cumartesi 12.09.2009
Son Güncelleme: Cumartesi 12.09.2009

135 alev adam seferber oldu

Tuzla'da kozmetik ürünler üreten fabrikada çıkan yangın çevreye sıçramasın diye 135 itfaiye eri canını dişine taktı: Can kaybı yok, yangın söndürüldü

Tuzla Organize Deri Sanayi Bölgesi'nde kozmetik ürünleri ve ambalaj üretimi yapan Primo Ambalaj ve Kimya Sanayi A.Ş.'de dün meydana gelen yangın korkulu saatler yaşattı. Tüm Anadolu Yakası itfaiyesinin seferber olduğu yangında şans eseri ölen ya da yaralanan olmadı. 12 bin metrekare alan üzerine kurulu olan ve yaklaşık 100 kişinin çalıştığı Primo Ambalaj'daki yangının neden kaynaklandığı ise henüz bilinmiyor.
VARİLLER PATLADI

Kozmetik ürünleri ve ambalaj malzemeleri üreten fabrikanın kozmetik hammadde deposunda çıkan yangında önce kimyasal madde olduğu öğrenilen varillerde patlamalar meydana geldi. Olay yerine gelen itfaiye ekibi yetersiz kalınca yangının daha da büyümesi ve çevredeki fabrikalara sıçramasından endişe edilince çevre ilçelerin itfaiye ekiplerinden yardım istendi.
10 EKİPTEN DESTEK

Patlamaların artması üzerine olay yerine Organize Sanayi Bölgesi, Tuzla, Orhanlı, Kartal, Kurtköy, Ümraniye, Sultanbeyli, Kadıköy, Pendik ve Bakırköy itfaiyelerinden ekipler desteğe geldi. 10 farklı noktadan gelen 135 itfaiye görevlisi, yangını söndürmek için canla başla çalıştı. Saatler sonra kontrol altına alınan yangında duman tahliyesi yapıldı. Jandarmanın çevre güvenliğini aldığı yangın sırasında ölen ya da yaralanan olmadı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.