Yüksek doz ilaç öldürüyordu

Çarşamba 09.12.2009
Son Güncelleme: Çarşamba 09.12.2009
ABONE OL
Denizli'de eşiyle ayrıldıktan sonra annesiyle birlikte yaşamaya başlayan 1 çocuk annesi 26 yaşındaki Sultan Akman, psikolojik rahatsızlık geçirdi. Bunun üzerine Akman, geçtiğimiz eylülde Denizli Devlet Hastanesi Ruh ve Sinir Hastalıkları Uzmanı psikolog Ceyhan Balcıoğlu'na tedavi oldu. Doktor Balcıoğlu da genç kadına iki sakinleştirici ilaçları yazdı. Sultan Akman'ın iddiasına göre doktor, her iki ilaçtan da günde birer tablet almasını istedi. Ancak ilaçlar yan etki yapınca vücudu ve yüzü şişen Sultan Akman tanınmaz hale geldi. Ateşi yükselen ve derileri de dökülmeye başlayan genç kadın, yapılan kan tahlillerinde ilaçların yüksek dozda verildiğinin saptandığını söyleyerek, "Psikolojik rahatsızlıktan ötürü gittiğim hastanede az daha ölüyordum" dedi. Psikolog Ceyhan Balcıoğlu ise yanlış tedavinin söz konusu olmadığını savunarak, "Her ilacın yan etkisi vardır. İlaçların dozunu daha sonra düşürdük ama hasta kendine iyi bakmadı. Ben kusurum olduğunu düşünmüyorum" diye konuştu.