Giriş Tarihi: 15.11.2013

'2015 sonuna yetişecek'

Ulaştırma Bakanı Yıldırım: Amacımız 3. köprü ve 120 kilometrelik çevre yolunu en geç 2015 yılı sonunda hazır hale getirerek hizmete açmak

Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, yapımı devam eden 3. köprünün 2015 yılı içinde tamamlanacağını söyledi. Köprünün ayaklarının belli bir yüksekliğin üzerine ulaştığını ve hedeflenen programdan biraz ileride çalışmaların yürüdüğünü anlatan Yıldırım, "Yol aksıyla ilgili altyapı çalışmaları da devam ediyor. Hedefimiz, 3. köprü ve 120 kilometrelik çevre yolunu 2015 ortalarında, en geç 2015 sonunda hazır hale getirmek" dedi. Yıldırım, 3. köprünün yapımında zamanın çok önemli olduğunu belirterek, "İstanbul'un bir numaralı sorunu trafik. Levent'ten Kavacık'a Sultanbeyli'ye kadar tek şerit kamyonların işgali altında. Çünkü onlara belli saatlerde geçiş izni veriliyor. Kokacak meyve, sebze, et var. Bunların hepsini birlikte düşündüğünüzde ülke olarak kayıp çok büyük" değerlendirmesinde bulundu. 3. köprünün transit trafik yanında şehir içi ulaşımına da katkı sağlayacağını dile getiren Yıldırım, "İstanbul'un yoğun saatlerinde köprü trafiğinde fazladan yakılan yakıt ve zaman kayıplarının maliyeti yılda 3.5 milyar lirayı buluyor. Köprü ve yolların tamamının maliyeti 5.5 milyar lira. Yani iki senede kendini amorti ediyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.