Çarşamba 26.12.2018 11:39

2019 Kurban Bayramı ne zaman? Kurban Bayramı tatili kaç gün olacak?

İslam alemi için en mübarek günlerden olan Kurban Bayramı bu sene hangi tarihe denk geliyor? Aynı şekilde çalışan vatandaşlar, üniversite öğrenleri, ailelerini ziyaret edecek bireyler de Kurban Bayramı tatili kaç gün olacak? sorusunun cevabını araştırıyor. Tüm bu soruların yanıtlarını detaylı olarak hazırladık.

2019 Kurban Bayramı ne zaman? Bu soru şimdiden en çok araştırılan konular arasında yer almaya başladı. Müslüman bir ülke olan Türkiye'de dini bayramların ruhu ve havası oldukça yoğun yaşanır. Kurban Bayramı'nda bu güzel atmosfer yaşanır. Resmi tatil günleri de aynı şekilde vatandaşlar için çok önemlidir. Çalışan bireyler, öğrenciler tatil günlerini önceden öğrenerek seyehatlari için rezerveler yaptırmak istiyorlar.

2019 Kurban Bayramı ne zaman? Kurban Bayramı tatili kaç gün olacak?

2019 yılında Kurban Bayramı arefesi 10 Ağustos Cumartesi olacak.

Kurban Bayramı'nın ilk günü 11 Ağustos Pazar gününe denk geliyor.

Kurban Bayramı'nın ikinci günü 12 Ağustos Pazartesi gününe denk geliyor.

Kurban Bayramı'nın üçüncü günü de 13 Ağustos Salı gününe denk gelirken, Kurban Bayramı'nın dördüncü günü de 14 Ağustos Çarşamba gününe denk geliyor.

Bu takvime göre 2019 yılında Kurban Bayramı tatilinin 9 gün olma ihtimali uzak gözüküyor. 10 Ağustos Cumartesi, 11 Ağustos Pazar, 12 Ağustos Pazartesi, 13 Ağustos Salı ve 14 Ağustos Çarşamba resmi tatil olsa bile 5 günlük bir tatil söz konusu olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.