Cumartesi 04.04.2010

23'ünde 15'inci kalp ameliyatı

Dünyada 3 milyonda bir görülen kalp rahatsızlığına yakalanan Can Atasoy'a, 15'inci ameliyatında yeni pil ve bağlantı kabloları takıldı

Almanya'nın Hamburg kentinde yaşayan Malatyalı Erzat ve Nezaket Atasoy çiftinin çocuğu olan ve dünyada üç milyonda bir görülen doğuştan kalp hastalığı bulunan 23 yaşındaki Can Atasoy'un 15'inci kalp ameliyatı da başarılı geçti. Hamburg Devlet Hastanesi (UKİ) Kalp ve Kardiyoloji Merkezi'nde gerçekleştirilen ameliyatın, merkezin başkanı olan Prof. Dr. Jochen Weil ve doktor Mehmet Ali Aydın'ın koordinatörlüğünde gerçekleştirildiği bildirildi. Weil, ameliyatın riskli bir cerrahi müdahale olduğunu belirtti ve "Ameliyat 3.5 saat sürdü. Kendisine yeni pil ve bağlantı kabloları taktık. Şu anda bağlantı kablolarının takıldığı yerde bir iltihaplanma var. Onun dışında Can tehlikeyi atlatmış görünüyor" diye konuştu. Erzat ve Nezaket Atasoy çifti ise ameliyattan önce büyük bir endişe içinde olduklarını vurgulayarak, doktorların Can'ın bakım için 2 ya da 3 hafta hastanede kalabileceğini söylediğini ifade etti.
YAŞAMASI MUCİZE

Kanada ve Amerika'dan bile Can'ın hastalığını öğrenenlerin kendilerini aradığını kaydeden çift, Can'ın kalbinin iç anatomik yapısının bozuk olması, sol tarafta bulunması gereken bazı organlarının sağ tarafta yer alması ve kalbinin delik olması nedeni ile doktorların Can'ın bugüne kadar yaşamasını mucize olarak değerlendirdiğini hatırlattı, "Şu an bizden mutlusu yok" dedi. AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.