Giriş Tarihi: 22.02.2021

2’nci doz aşıdan sonra antikor oranı 52 çıktı

Bursa Uludağ Üniversitesi KBB Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Oğuz Basut, 2'nci doz aşıyı olduktan sonra antikor testi yaptırdı. Antikor oranı 52 çıkan Basut, test sonuçlarını da paylaştı. Aşıyı olurken tereddüt etmediğini söyleyen Basut, "Aşıyı olduktan sonra en ufak bir yan etki oluşmadı.

Bursa Uludağ Üniversitesi KBB Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Oğuz Basut, 2'nci doz aşıyı olduktan sonra antikor testi yaptırdı. Antikor oranı 52 çıkan Basut, test sonuçlarını da paylaştı. Aşıyı olurken tereddüt etmediğini söyleyen Basut, "Aşıyı olduktan sonra en ufak bir yan etki oluşmadı. 28 gün sonra ikinci aşımı oldum. İkincide de hiçbir yan etki olmadı. 2 hafta sonra merak ettiğim için antikor testi yaptırdım. Antikor oranım 52 çıktı. Bu oldukça iyi bir düzey. Ben hiç koronavirüse yakalanmadım. Antikor düzeyi yükselen kişilerde ağır ve ölümcül hastalık geçirme ihtimali sıfır. Bundan sonra korona hastalığına yakalanacak olsam bile bunu hafif geçireceğim kesin gibi. Ama aşı oldum diye kendimi korumayı bırakmayacağım. Toplumun yüzde 60'ı aşılanmadan ya da bağışıklık sistemi yükselmeden bu işin üstesinden gelmemiz zor. Türkiye alabileceği en iyi aşıyı aldı. Bütün aşıları benim önüme koysalar, hangisini tercih edersiniz deseler düşünmeden bu aşıyı tercih ederdim. Hiçbir zararı yok, uzun yıllardır bildiğimiz teknolojiyle üretilen aşı" dedi. Basut'un paylaşımından sonra aşıdan çekinenlerin kafalarındaki soru işaretleri de dağıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.