Salı 16.08.2016

6 milyon euroluk ikramiye elde kaldı

Belçika’da 26 Mart’taki loto çekilişinde 6 milyon euroluk ikramiye vuran kuponun sahibi ortaya çıkmadı. Bekleme süresi dolunca para Milli Piyango Dairesi’ne kaldı

Belçika Milli Piyangosu Dairesi tarihinde nadir görülen bir olay gerçekleşti. 26 Mart'ta yapılan loto çekilişinde 6 milyon euroluk (20 milyon 286 bin TL) büyük ikramiyenin isabet ettiği numaraların yazılı olduğu biletin sahibi bir türlü ortaya çıkmadı.
TALİHLİYİ BULMAK İÇİN İLAN BİLE ASTILAR
Piyango Dairesi talihliyi bulmak için ülkedeki 3 bin 400 satış noktasına Fransızca, Felemenkçe ve Almanca olmak üzere üç dilde afiş ve bildiri astı. Ancak tüm çabalara rağmen piyangonun talihlisi parasını almak için piyango kuruluşuna gitmedi. Piyango yetkililerinin yaptığı bildirinin ardından 14 gün boyunca, binden fazla çağrı ve yüzlerce e-mail aldı. Gerçek kazanan piyango kuruluşuna başvuruda bulunmayınca, bekleme süresinin dolduğu geçtiğimiz cumartesi ikramiye Belçika Milli Piyango Dairesi'nin kasasında kaldı. kasasına geri döndü. Daire sözcüsü Kiki Vervloessem "Piyangoyu kendilerinin kazandığını iddia eden fırsatçı kişiler, onlara bileti nereden aldığımızı sorduğumuzda kendilerini ele veriyor" diye konuştu. 2008 yılında da büyük ikramiye vuran kişi de parasını almak için milli piyango kuruluşuna başvuruda bulunmamıştı. Kazanılan 1 milyon euro da yine kuruluşun kasasına dönmüştü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.