Salı 08.06.2010
Son Güncelleme: Salı 08.06.2010

8 saatte 14 bin 327 hamsi temizledi

Trabzon'da Guinness Rekorlar Kitabı'na girebilmek için 15 bin hamsi temizlemeye çalışan balıkçı, hedefine ulaşamadı

'Şişman balıkçı' olarak tanınan Kırklarelili Bektaş Özdemir, Guinness Dünya Rekorları Türkiye Denemeleri etkinliğinin Trabzon ayağında, 8 saatte, 15 bin hamsi ayıklamaya çalıştı.
ACIKINCA, ÇİĞ HAMSİ YEDİ
Öndecen belirlenen bu miktardaki hamsiyi temizlemesi halinde dünyada ilk olan "Hamsi temizleme'' kategorisinde, Guinness Dünya Rekorları Kitabı'na girmek isteyen Özdemir, alış veriş merkezi bahçesine kurulan stantta, 8 saat boyunca hiç ara vermeden ve ayakta durarak, yaklaşık 250 kilogram ağırlığındaki 20 kasa hamsiyi temizlemek için çaba sarf etti. Denemenin başında kendisinden emin görünen ve espiriler yaparak çevrede izleyenlere neşeli anlar yaşatan Özdemir, bu süreçte dinlenmek için ara vermediği için yiyecek ve içecek ihtiyacını da ayıkladığı çiğ hamsilerden yiyerek ve çay içerek giderdi. Sayım işlemi sonucu 14 bin 327 adet hamsi temizlediği anlaşılan Özdemir, 15 bin hamsi temizlemesi gerektiği için amacına ulaşamadı. '
HORON' DA KISA KALDI!

Bu arada, aynı alış veriş merkezinde, yöresel kıyafetli olması gereken halk oyunları ekiplerinin en az 250 kişi ile bir araya gelerek oluşturmaya çalıştıkları ve katılımcı sayısına göre değerlendirilen "en uzun horon rekoru denemesi'' de 103 katılımcı olduğu için başarılamadı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.