Salı 02.02.2016
Son Güncelleme: Salı 02.02.2016

aHaber 15 aydır zirvede

15 aydır birinci olan Türkiye'nin en çok izlenen haber kanalı aHaber, ocak ayında da rakiplerini açık ara fark ile geride bıraktı

Türkiye'nin en çok izlenen haber kanalı aHaber, 2014'ten bu yana zirvedeki yerini koruyor. 15 aydır birinci olan aHaber, ocak ayında da rakiplerini açık ara fark ile geride bıraktı. Tecrübe ve bilgiyi hassasiyet çerçevesinde birleştiren yayınları, gündem oluşturan haberlerinin yanı sıra Türkiye'nin ve dünyanın birçok noktasına dağılmış muhabir ağı ile bir çığır açarak referans kanal olmayı başaran aHaber, Türkiye'nin en çok izlediği haber kanalı olmaya devam ediyor. aHaber, Kantar Media / TNS Ocak ayı ölçümlerine göre; Tüm Kişiler Tüm Gün, Tüm Gün AB, Tüm Gün 20+ABC1, Tüm Gün M20+ ve Tüm Gün F20+ kategorilerinde en çok izlenen haber kanalı oldu.

aSpor ZİRVEDE BAŞLADI

2015'i zirvede tamamlayan Türkiye'nin spor kanalı aSpor, 2016'ya da başarılı bir giriş yaptı. Spor yayıncılığının öncü kanalı haline gelen aSpor, bir yıllık süre içerisinde yakaladığı başarı çizgisini yükselterek, sporseverlerin tercihi oldu. aSpor, futbolseverlere Ziraat Türkiye Kupası maç yayınlarının yanı sıra Süper Lig, Şampiyonlar Ligi, UEFA Avrupa Ligi ve İspanya Ligi özetlerini de usta yorumcular ile izleme ayrıcalığı sunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.