Giriş Tarihi: 7.04.2024 09:55 Son Güncelleme: 7.04.2024 10:29

Antalya'da otellerin doluluk oranı yüzde 95’e ulaştı

Antalya’da Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Başkanı Hakan Saatçioğlu, bölgede bayram hareketliliği yaşamaya başladıklarını belirterek son rakamlara göre doluluk oranını yüzde 95 ulaştığını söyledi.

Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Başkanı Hakan Saatçioğlu, bölgede otellerin çoğunluğunun açıldığını söyledi. Mart ayında Antalya havalimanına 900 bin turistin geldiğini de belirten Saatçioğlu, "Bunu da değerlendirdiğimizde geçen yıla göre yaklaşık yüzde 24'lük bir artışın söz konusu. Şu anda gelen bilgilere göre erken rezervasyon rakamlarında İspanya'nın da önünde olduğumuzu göstermiştir." diye konuştu.

1.5 MİLYON ERKEN REZERVASYON ALDIK

POYD Başkanın Saatçioğlu, Ocak, Şubat ve Mart aylarında açık olan otellerimiz rezervasyonlar ile dolduğunu da söyledi. Turizmcinin mutlu olduğunu da belirten Saatçioğlu, "Geçen yıl şubat ayında yaşadığımız depremden dolayı bir duraklama vardı. Geçen yılla bu yılı karşılaştırdığımızda iyi bir rezervasyon akışı var. Bu da bize ciddi bir ümit veriyor. Mart ayında Berlin'de düzenlenen ITB Fuarı zaten güzel geçti. Hepimiz çok mutlu geldik. Sadece erken rezervasyonda bir buçuk milyon erken rezervasyon almamız bizi mutlu etti. Şu anda gelen bilgilere göre erken rezervasyon rakamlarında İspanya'nın da önünde olduğumuzu göstermiştir." diye turizmde otellerin artık nisan ayında yüzde 95 doluluk oranına eriştiğine vurgu yaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.