Salı 16.02.2016
Son Güncelleme: Salı 16.02.2016

Avrasya'ya kesintisiz trafik

İstanbul'un ulaşım yoğunluğunu azaltmak amacıyla 2011 yılında temeli atılan Avrasya Tüneli'nin çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. Yeraltındaki çalışmaları büyük oranda tamamlanan projenin yer üstü etapları da tamamlanıyor. Tüp geçiş projesinde ulaşımın aksamaması için sahil yolunda kavşak ve yol genişletme çalışmaları yapılacak. 2017 yılında açılması planlanan tüp geçişin tünelden sonra kesintisiz erişimin sağlanabilmesi için imar planında değişiklik yapıldı. Büyükşehir Belediyesi'ne sunulan yeni imar planına göre, Yedikule'den gelerek sahile ulaşımı sağlayan yol tüp geçişin güzergahında yoğunluğa neden olacağı gerekçesiyle Kazlıçeşme üzerinde yapılacak kavşakla bağlanacak. Geçmiş yıllarda Bizans surları yıkılarak açılan sahil yolu iptal edilerek, surların güneyine kaydırılacak. Eski surlardan kalan kule bölgesi de restore edilerek gezi alanı olarak geri kazanılacak. Projenin yeni ulaşım planı Büyükşehir Belediye Meclisi'nde kabul edildi. Avrasya ile vatandaşlar Kazlıçeşme'den Göztepe'ye çok kısa sürede ulaşabilecek. Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yoğun bir şekilde devam ediyor. Toplam tünel uzunluğu 5 bin 400 metre olan projenin Boğaz'ın altında kalan 3 bin 340 metrelik kısmı 490 günde geçildi. Bağlantı yollarıyla toplamda 14 bin 600 metrelik uzunluğa sahip olacak tünelin en derin noktası, İstanbul Boğazı'nın 106,4 metre derinliğinde yer alacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.