Salı 19.08.2014

Babasının nüfusuna 41 yaşında geçebildi

Çocuk Esirgeme Kurumu'nda büyüyen Tayfun Akgün'ü yıllar sonra bulduğu babası reddetti. DNA testi sonucu mahkeme kararıyla 41 yaşında babasının ismini nüfusuna yazdırdı

İstanbul'da hastanede terk edilen ve Çocuk Esirgeme Kurumu'nda büyüyen Tayfun Akgün (41) kendisini kabul etmeyen biyolojik babası işadamı Nezih Aysan'a açtığı babalık davasını kazandı. İstanbul'da imamlık yapan Akgün, 41 yaşında kimliğindeki baba ismine Nezih Aysan yazdırdı. Akgün evlilik dışı doğdu. Annesi, onu Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde terk etti. Çocuk Esirgeme Kurumu'nda büyüdü. Okudu, imam oldu. Bir gün anne-babasını bulmaya karar verdi. Kuruma başvurup, geçmişiyle ilgili bilgi aldı. Önce annesini buldu. Evliydi. Ondan, babasının Aysan Somun Civata Firması'nın sahibi Nezih Aysan olduğunu öğrendi. Babalığı reddeden işadamı, Akgün'e "Sen benim evladım değilsin" dedi. Bunun üzerine Akgün İstanbul Aile Mahkemesi'ne babalık davası açtı. Dilekçede "Yıllarca yurtta yaşadım. Yurtta bizlere 'Sizin anne ve babanız öldü' denirdi. Gerçekten anne ve babamın öldüğüne inanmıştım. Sonra yaşadıklarını öğrendim" dedi. Dava sürecinde Akgün ve Aysan'a DNA testi yapıldı. Aysan, yüzde 100 baba çıktı. Mahkeme de işadamının itirazını reddederek, Akgün'ü nüfusuna geçirmesine karar verdi. Akgün, nüfus cüzdanındaki baba ismini Nezih Aysan olarak yazdırdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.