Cuma 22.01.2021 13:37
Son Güncelleme: Cuma 22.01.2021 13:37

Baraj doluluk oranı 22 Ocak 2021 Cuma: İSKİ İstanbul baraj doluluk oranları kaç oldu?

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi İSKİ verilerine göre baraj doluluk oranı merak ediliyor. Yağmur ve kar yağışlarıyla birlikte barajlardaki doluluk seviyesi her geçen artmaya devam ediyor. Son dönem yağışlarının etkisiyle baraj doluluğu 12 puandan fazla artış göstermiş oldu. Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nün verilerine göre, önümüzdeki hafta İstanbul'a kar yağışının perşembe günü yeniden gelmesi bekleniyor. 22 Ocak 2021 Baraj doluluk oranı nasıl? İSKİ İstanbul baraj doluluk oranları kaç oldu?

Baraj doluluk oranı güncel olarak açıklanırken vatandaşların konuya yönelik merakı sürüyor. Bilindiği üzere İstanbul'da yağışların mevsim normallerinin altında kalması nedeni ile 2021 baraj doluluk oranları bir hayli düşmüştü. Son yağışlarla birlikte barajlardaki doluluk oranı verileri bir hayli araştırılıyor. İSKİ baraj doluluk oranlarını güncel olarak resmi sitesinden yayınlıyor. Peki 22 Ocak 2021 Baraj doluluk oranı nasıl? İSKİ İstanbul baraj doluluk oranları kaç oldu?

BARAJ DOLULUK ORANI KAÇ OLDU? 22 OCAK 2021

Baraj doluluk oranı son günlerde vatandaşların gündeminden düşmüyor. Son olarak İstanbul'da barajların doluluk oranı yüzde 31,39'a çıktı. İSKİ verilerine göre 22 Ocak baraj doluluk oranı haberimizde yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.