Giriş Tarihi: 23.02.2021 15:36 Son Güncelleme: 23.02.2021 15:36

Baraj doluluk oranları kaç oldu? 23 Şubat 2021 İSKİ İstanbul Baraj doluluk oranı son durum!

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ) baraj doluluk oranları güncel olarak duyuruluyor. İlgili kurumun resmi sitesinde barajların su seviyesi yer alırken hangi baraj ne kadar dolmuş görülüyor. Son zamanlarda kar yağışları ve yağmurla birlikte artan su seviyesi barajlara da olumlu anlamda yansıdı. Kar yağışının başladığı 12 Şubat Cuma gününden bu yana ise barajlardaki doluluk oranı giderek yükseliyor. İşte Baraj doluluk oranları 23 Şubat 2021 ile İSKİ İstanbul Baraj doluluk oranı son durum!

Baraj doluluk oranların hemen hemen her gün milyonların gündemine geliyor. 2020 yılının son aylarında yağışların durması ve kuraklık korkusu sebebiyle barajlardaki su seviyesi kritik seviyedeydi. 2021 Ocak ayıyla birlikte kar yağışı ve yağmurlarla baraj doluluk oranı artarken gün içinde baraj doluluk oranları ne kadar oldu sorusuna yanıt aranıyor. (İSKİ) tarafından açıklanan verilere göre; 23 Şubat 2021 tarihi itibariyle içme suyu kaynaklarının doluluk oranı yüzde 52,29'a yükseldi.

İSKİ DUYURDU! BARAJ DOLULUK ORANLARI KAÇ OLDU? 23 ŞUBAT 2021

Baraj doluluk oranları ile ilgili sorgulamalar hız kazandı. İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ) tarafından açıklanan verilere göre; 23 Şubat 2021 tarihi itibariyle içme suyu kaynaklarının doluluk oranı yüzde 52,29'a yükseldi. İSKİ baraj doluluk oranları ile ilgili detaylar şöyle;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.