Giriş Tarihi: 21.1.2021 16:34 Son Güncelleme: 21.1.2021 16:35

Baraj doluluk oranları ne kadar oldu? İSKİ verilerine göre 21 Ocak 2021 İstanbul’da hangi baraj ne kadar doldu?

Baraj doluluk oranları son günlerde vatandaşların bir numaralı gündemi oluyor. Dünya genelinde artan kuraklık tehlikesiyle birlikte barajlardaki su seviyesi bu açıdan önem kazanıyor. İSKİ verilerine göre İstanbul’da 9 Ocak'ta yüzde 19,16 olan baraj doluluk oranı bugün itibariyle 11,88 artışla 31.04 seviyesine ulaştı. İstanbul genelinde devam eden yağışlı hava, barajlardaki su seviyesini de arttırırken kar yağışları da olumlu yönde etkiledi. Peki Baraj doluluk oranları ne kadar oldu? 21 Ocak 2021 İstanbul’da hangi baraj ne kadar doldu, son durum ne?

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ) verilerine göre baraj doluluk oranları belli oluyor. Son yıllarda yaşanan kuraklık sebebiyle ciddi su sıkıntıları yaşanırken barajlardaki su seviyesi günden güne araştırılıyor. Kuraklık nedeniyle barajlardaki doluluk oranı yüzde 19.16'ya kadar düşerken bugün 31.04 seviyesine ulaştı. Peki Baraj doluluk oranları ne kadar oldu? 21 Ocak 2021 İstanbul'da hangi baraj ne kadar doldu?

BARAJ DOLULUK ORANLARI NE KADAR OLDU?

Baraj doluluk oranları ile ilgili son gelişmeler şu sıralar en çok merak edilen konular arasında yer alıyor. İSKİ verilerine göre, 21 Ocak 2021 Perşembe günü itibariyle İstanbul'da baraj doluluk oranı yüzde 31,04'e yükseldi. Detaylar şöyle;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.