Giriş Tarihi: 15.4.2024 10:42 Son Güncelleme: 15.4.2024 10:46

Bayram tatilinde 3 bin 664 uçuş gerçekleşti

Dünyanın en gözde yamaç paraşütü merkezlerinden olan Fethiye Babadağ 9 günlük bayram tatilinde de yöreye gelen turistlerin çekim merkezi oldu.

Fethiye'ye gelen macera sever tatilciler yine yamaç paraşütü tercihleri ile dikkat çektiler. Tatilciler 9 günlük bayram tatilinde Babadağ teleferik ile çıktıkları Babadağ Hava Sporları merkezinden Ölüdeniz'e tandem (ikili) ve single (tekli) uçuşlar ile adrenalin keyfi yaşadılar.

Bayram tatili boyunca zaman zaman hava muhalefeti nedeniyle pistler uçuşa kapatılmasına rağmen 3 bin 664 yamaç paraşütü uçuşunun gerçekleştiği öğrenildi. Ayrıca bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 30'luk bir yamaç paraşütü atlayışı yapıldığını belirtildi. 2024 yılı başından 13 Nisan tarihine kadar 8 bin 537'si tandem(ikili) 5 bin 435'i single(tekli) olmak üzere 13 bin 972 uçuş gerçekleşen Babadağ da bir önceki yıl ise aynı dönemde 10 bin 721 uçuş yapıldığı kaydedildi.

Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) yönetim kurulu Başkanı ve FTSO Fethiye Güç Birliği Şirketi Başkanı Osman Çıralı Babadağın marka değerinin her geçen yıl arttığına dikkat çekerek, "Bu bayram tatilinde de adrenalin tutkunları Babadağ'ı tercih etti. FTSO olarak bölgeye teleferik yatırımı yaptırmanın ardından yamaç Paraşütüne ilgi daha da arttı. Geçen yıl 233 bin 314 olan uçuş sayısının 250 bini geçmesini 300 bine yaklaşmasını bekliyoruz" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.