Giriş Tarihi: 28.10.2012

Bayramda da atv izlendi

"Kim Milyoner Olmak İster" yarışma programı ve "Huzur Sokağı" dizisi milyonları ekrana kilitleyerek bir televizyon geleneğini korudu

atv televizyonu bayramda da yine milyonları tutku haline gelen programlarıyla ekrana kilitledi. 16 Ekim Cuma akşamı Kenan Işık'ın sunduğu ekran fenomeni "Kim Milyoner Olmak İster" yarışma programı A/B grubunda 100 program arasında zirveye yerleşti. Türkiye'nin dört bir köşesinde milyonlarca seyirci, deneyimli sunucu Işık'ın konuklarına ve sorulara odaklandı. Işık, yarışmacılarını yine stüdyoda sorularıyla terletti.
ŞÜKRAN VURULDU

Cuma akşamının bir başka vazgeçilmezi haline gelen 'Huzur Sokağı' ise yeni bölümüyle yine nefes keserek reyting listelerinde üst sıralarda yer aldı. Huzur Sokağı'ndan taşınmaya karar veren Bilal'in Şükran ile vedalaşması ve helalleşmesinin ardından Şükran'ın Bilal'i korumak için önüne geçtiği sırada vurulması izleyicilere hem tansiyonu yüksek hem de duygu dolu anlar yaşattı.
Twitter'dan: Şükran'daki ne aşkmış, vay be!
Dizinin en son yayınlanan bölümünde Şükran'ın, Bilal'i korumak için önüne atlayarak vurulması Twitter'da da günün konusu oldu. Twitter kullanıcısı Gülşah Ateş "Şükran'ın sevdiği uğruna ölmeyi göze alması gerçekten etkileyiciydi" derken bir başka kullanıcı da "Şükran'daki de ne aşkmış, vay be!" yazdı.
Karizması hiç değişmedi
Kenan Işık, "Kim Milyoner Olmak İster" yarışma programındaki karizmasıyla geniş bir hayran kitlesine sahip. Her bölüm sonrası Twitter'da yarışmacılar kadar Işık'a da övgü mesajları yazılıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.