Salı 23.06.2015 14:01
Son Güncelleme: Salı 23.06.2015 14:07

Boşanmada başı Antalya çekiyor

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) verilerine göre, 2014 yılında boşanma hızının en yüksek olduğu il Antalya oldu.

Kaba boşanma hızının 2014 yılında binde 2,87 olduğu Antalya'yı, binde 2,72 ile İzmir, binde 2,53 ile Muğla izledi. Kaba boşanma hızının en düşük olduğu il ise binde 0,11 ile Hakkari oldu. Hakkari'yi binde 0,21 ile Şırnak, binde 0,22 ile Bitlis izledi.

BOŞANAN ÇİFTLERİN YAŞLARI


Verilere göre boşanan çiftlerin yüzde 44,1'inde erkeğin yaşı kadının yaşından 5 yaş ya da daha büyük ve boşanan çiftlerden yüzde 79,1'in de erkeğin yaşı kadının yaşından büyük. Boşanan çiftler arasında yüzde 14,2'sinde erkeğin yaşının kadının yaşından küçük, yüzde 6,7'sinde ise çiftlerin aynı yaşta olduğunun belirlendiği açıklandı.

EĞİTİM DURUMLARI LİSE YA DA DENGİ OKUL


TÜİK verilerine göre, 204 yılında boşanan çiftler arasında her ikisi de lise ve dengi okul mezunu olan olanların oranı ise yüzde 12

BOŞANANLARIN YARIYA YAKINININ ÇOCUĞU YOK


2014 yılında Türkiye'de anne ve babası boşanan çocuk sayısı 107 bin 337 olarak açıklanırken, boşanan 130 bin 913 çiftin yüzde 46'sının hiç çocuğu olmadığı, yüzde 32'sinin bir, yüzde 17'sinin iki ve yaklaşık yüzde 5'inin üç ve daha fazla çocuğu bulunduğu belirtilen verilere göre, anne babası boşanan ve velayete verilen çocuk sayısı ise 107 bin 337.

VELAYET ANNEDE


Verilere göre çocukların yüzde 66'sının velayeti annelerine verildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.