Giriş Tarihi: 14.11.2018

Brezilyalı kaportacılar kaçtı

13 Eylül’de etkili olan dolunun ardından hasar gören araçların boyasız tamiri için Kastamonu’ya gelen Brezilyalı kaporta ustaları Türkiye’den ayrıldı

Kastamonu'da, 13 Eylül'de etkili olan dolunun ardından hasar gören araçların boyasız tamiri için Brezilya'dan kente gelen kaporta ustalarının büyük bölümü istenilen kaliteyi ve performansı gösteremedikleri için Türkiye'den ayrıldı. Geliştirdikleri özel teknikle dolunun zarar verdiği bölgelerde çalışma imkanı bulan Brezilyalı ustalar, geldikleri Kastamonu'da, beklediklerini bulamadı. Fiyatları; müşteriler yüksek, Brezilyalı kaportacılar ise düşük buldu. Bunun üzerine ustaların büyük bölümü Brezilya'ya ya da dolunun zarar verdiği başka ülkelere gitti. Yaklaşık 10 bin aracın doludan hasar gördüğü kentte, şimdiye kadar onarım gören araç sayısının ise bin civarında olduğu tahmin ediliyor. Brezilya'dan Kastamonu'ya gelen kaporta ustası Bira De Carvalho, İstanbul ve Mersin dolusunda da Türkiye'ye geldiğini söyledi. Kastamonu'daki doluda, araçların çok ağır hasar gördüğüne işaret eden Carvalho, "Araçların durumlarını çok ağır bulduk. Buna rağmen fiyatlar çok düşük olduğu için birçok arkadaşım Türkiye'de çok fazla kalamadı, geri döndü" dedi. Dolu hasarı giderme uzmanı Kemal Kesen ise "Kastamonu'ya dolu yağdığı dönemde, Brezilya'dan 200'den fazla teknisyen geldi. Kastamonu'daki dolunun ebadı, durumu ve bu işin zorluğundan dolayı birçoğu geri dönmek zorunda kaldı" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.