Giriş Tarihi: 29.6.2013

Brown'ın gözünden tarihi yarımada turu

Dan Brown'ın 'Cehennem' kitabında anlattığı Ayasofya ve Yerebatan Sarayı'nı daha çok turistin ziyaret etmesini sağlamak için tur düzenlenecek. İlk tur için ünlü yazar Brown davet edilecek

ABD'li yazar Dan Brown'ın yeni kitabı "Cehennem"de milyonlarca okura ulaştırdığı İstanbul'u, yazarın gözünden görmek ve tanımak isteyenler için İstanbul turları başlatılacak. Tarihi Yarımada'da yapılacak ilk tur için ünlü yazar Dan Brown da davet edilecek.
'TURİST SAYISI ARTAR'
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürü Prof. Dr. Ahmet Emre Bilgili başkanlığında dün 'Dan Brown Zirvesi' yapıldı. Toplantıya, TUREB, TURSAB, turizm il müdürlüğündeki uzmanlar ve rehberler de katıldı. Hedef, Dan Brown'ın satış rekorları kıran 'Cehennem' kitabının bir bölümünde anlattığı Ayasofya'yı, Yerebatan Sarayı'nı daha çok turistin ziyaret etmesini sağlamak olarak belirlendi. Prof. Dr. Bilgili, "Brown İstanbul için büyük bir fırsat yaratmıştır. Yazarın küresel olarak bilinirliğinden faydalanmamız lazım. Amaç, İstanbul'a gelen turist sayısını artırmak. Neler yapabileceğimizi tartışarak karara bağlamak istiyoruz" dedi.
'120 MİLYON KİŞİYE ULAŞILIR'
Yazarın daha önceki kitabı Da Vinci'nin Şifresi'nin 100 milyon sattığını, bu kitabının da 100 milyon satabileceğini söyleyen rehber Serhan Güngör, "Eğer filmi de çekilirse bu 120 milyon kişiye ulaşmak demek. İstanbul'un tanıtımı için büyük bir mutluluk olur. İnsanlar, 'İstanbul'a gitmeliyim' diye düşünmeye başlar" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.