Pazartesi 16.06.2014 15:17

Bu salatalık 179 lira

Televizyon reklamı üzerinden telefon ile sipariş verdiği akıllı telefon kutusundan salatalık çıktı.

Rize'de yaşanan ilginç olayda H.Ö isimli bir bayan televizyon kanalında izlediği reklamdan etkilenerek telefon görüşmesi ile 179 TL karşılığında akıllı telefon siparişi verdi. Telefonun ücretini kargo firmasına ödeyerek paketini evine götüren bayan kötü bir sürpriz ile karşılaştı. Paketten telefon yerine dilimlenmiş bir salatalık ve kırık bir şarj cihazı parçası çıktı. Telefonu sipariş verdiği televizyon kanalını arayan bayana, telefonun kargo firması tarafından salatalık ile değiştirilmiş olabileceği söylendi. Kargo firması ile kesinlikle paketin kendileri tarafından açılmadığını belirterek kendilerini savundu.
TÜKETİCİLER HAKKINI ARAMALI

Konuyla ilgili açıklama yapan Rize Tüketiciler Derneği Başkanı Köksal Kasapoğlu, benzer olayların son günlerde arttığına dikkat çekerek , "Mesafeli satışlarda dikkatli olmak gerekir. Biz vatandaşlarımızı bu konuda uyarıyoruz. Kesinlikle sözleşme yapmadan satın alım yapmasınlar. Tüketicilerin 14 gün cayma hakkı vardır. Yapılan satım alımlarda eğer ayıplı mal söz konusu olursa tüketicilerin İl Ticaret Müdürlükleri bünyesinde bulunan Tüketici Hakem Heyetlerine başvurabilirler. Tüketici Hakem Heyetleri 3 bin TL' seviyelerindeki durumlarla ilgileniyor. Öte yandan eğer satış işleminde bir şart koşma varsa bu durumlarda da Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'na şikayette bulunulması gerekiyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.